Patrzenie i widzenie w kontekstach kulturoznawczych

Grupakulturalna.pl

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 15.0x21.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,30 PLN
Nasza cena
40,26 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Spośród wszystkich zwrotów i przełomów humanistyki to właśnie ten ?obrazowy? (ikoniczny/wizualny/piktorialny) opisuje się najczęściej we współczesnych badaniach nad kulturą. Na przecięciu podejścia kulturoznawczego i antropologicznego prężnie rozwijają się antropologie: obrazu, wizualności, wizualna, mediów, kultury wizualnej. Proponowana w tomie refleksja w centrum ustawia jednak nie obraz, ale człowieka ? to on patrzy i widzi w pewien sposób, uwarunkowany kontekstem kulturowym, historycznym, społecznym i medialnym. Analizie poddane są zarówno praktyki oraz teksty kultury, jak i dyskurs na ich temat ? takie ujęcie pozwoliło na uporządkowanie zagadnienia w trzech częściach: ?Antropologia / historia kultury?, ?Teksty kultury? i ?Media w kulturze?.

Szczegóły

Tytuł: Patrzenie i widzenie w kontekstach kulturoznawczych
Wydawnictwo: Grupakulturalna.pl
Kod paskowy: 9788394420260
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 391
Format: 15.0x21.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.638 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: