Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.
Szczegóły
Tytuł: Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowejAutor: Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380852563
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 274
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.565 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
TED. Jak wygłosić mowę życia
Helion
Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament
Onepress
Pokolenie ja
Niezdolni do relacji
Niezdolni do relacji
Czarna Owca