Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Difin

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
66,21 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 66,21 zł



Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.

Szczegóły

Tytuł: Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Autor: Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380852563
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 274
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.565 kg

Recenzje