Relacje między producentami a detalistami
Kontekst modeli biznesu

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,00 PLN
Nasza cena
62,56 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

Szczegóły

Tytuł: Relacje między producentami a detalistami
Podtytuł: Kontekst modeli biznesu
Autor: Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska, Tomasz Napiórkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301190514
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg

Recenzje