Zachowania konsumentów
Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x23.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
87,50 PLN
Nasza cena
79,58 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,34 zł



Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków. Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.

Szczegóły

Tytuł: Zachowania konsumentów
Podtytuł: Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301194604
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 282
Format: 16.5x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Bartosik-Purgat Małgorzata

Recenzje