Zachowania konsumentów
Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.
W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.
Informacja o autorze/ redaktorze:
dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
Szczegóły
Tytuł: Zachowania konsumentówPodtytuł: Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301194604
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 282
Format: 16.5x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Bartosik-Purgat Małgorzata
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jakościowe metody badań marketingowych
Jak zrozumieć konsumenta
Jak zrozumieć konsumenta
Wydawnictwo Naukowe PWN
Modlitwa o deszcz
Znak
Relacje między producentami a detalistami
Kontekst modeli biznesu
Kontekst modeli biznesu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Audyt marketingowy
CeDeWu
Zarządzanie
Nieoczywiste