Wartość luksusu
Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw

PWE

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
62,46 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,98 zł



Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: ? jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? ? jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? ? jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.

Szczegóły

Tytuł: Wartość luksusu
Podtytuł: Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
Autor: Beata Stępień
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823479
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 348
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg

Recenzje