Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. [...] Książka powinna stać się lekturą na kierunkach studiów językoznawczych, kulturoznawczych, dziennikarskich i z zakresu komunikacji społecznej. Powinna także znaleźć zastosowanie w praktycznych działaniach z zakresu marketingu i promocji.
Dr hab. Teresa Sasińska-Klas
prof. nadzw. UJ Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu Literacki Debiut Roku. Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki "Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej" oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.
Dr hab. Teresa Sasińska-Klas
prof. nadzw. UJ Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu Literacki Debiut Roku. Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki "Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej" oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.
Szczegóły
Tytuł: Reklama jako sztuka powtórzeńAutor: Anna Ryłko-Kurpiewska
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788380832022
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 470
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.706 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
I-cing Księga Przemian
Aletheia
Hitler
Narodziny zła 1889-1939
Narodziny zła 1889-1939
Prószyński i S-ka
Nie dla zysku
Dlaczego demokracja potrzebuje humanistów
Dlaczego demokracja potrzebuje humanistów
Fundacja Kultura Liberalna
Wiek Hitlera Tom 1
Finna
Królowa
Zysk i S-ka
Obrazki polskie
Arcana
SuperBetter
Życie to gra, naucz się wygrywać
Życie to gra, naucz się wygrywać
Czarna Owca
Od oddechu do oddechu
Najpiękniejsze wiersze i piosenki
Najpiękniejsze wiersze i piosenki
Prószyński i S-ka
Jak słuchać muzyki
Więź
Pragmatyka reklamy
Universitas