Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę, przystępuje do rekonstrukcji świadomości ;typu idealnego; odbiorcy kultury. W oparciu o tę wiedzę przedstawia możliwości stosowania w promocji kultury narzędzi z zakresu marketingu i public relations.
Szczegóły
Tytuł: Nowa WidowniaPodtytuł: O promocji w kulturze
Autor: Czarnecki Sławomir
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
ISBN: 9788379822287
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 154
Format: 17.5x25.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.39 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sztuka II RP
Bosz
Olbiński Malarstwo
Bosz
Nowy PR
Jak internet zmienił public relations
Jak internet zmienił public relations
Słowa i Myśli