Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.
Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
metody diagnozowania popełnianych błędów
metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
skuteczne wdrażanie strategii
Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie treściąPodtytuł: Strategie i narzędzia
Autor: Meghan Casey
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328331211
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 230
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.446 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kto szuka prawdy szuka Boga
Wydawnictwo M
Wielka księga Maryi
Wydawnictwo M
Wok dania kuchni orientalnej
Olimp Media
Ostatnie wołanie Maryi
Esprit