Zarządzanie międzynarodowe
Strategie i studia przypadków

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,90 PLN
Nasza cena
25,03 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw. Postawione tezy wynikają z analizy i oceny problemów na gruncie ?dynamicznego? zarządzania przedsiębiorstwami w danej rzeczywistości gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiębiorstw przedstawiony został jako szansa na podniesienie konkurencyjności firm. Opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw jest częścią opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym. Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie międzynarodowe
Podtytuł: Strategie i studia przypadków
Autor: Glinkowska Beata, Kaczmarek Bogusław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380883659
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.286 kg

Recenzje