Odwracanie marki
Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Studio Emka
Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd. Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
Szczegóły
Tytuł: Odwracanie markiPodtytuł: Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Autor: Marty Neumeier
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788365068200
Tytuł oryginału: The Brand Flip. Why customers Now Run Companies - And How to Profit From It
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Krzysztof Mazurek
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 146
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.292 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Biznes XXI wieku
Instytut Praktycznej Edukacji
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Zszywacz 1011 A
Eagle
Bogaty ojciec biedny ojciec
czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i klasa średnia
czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i klasa średnia
Instytut Praktycznej Edukacji