Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.
Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Dzięki tej książce dowiesz się:
- czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
- czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
- jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
- w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
- jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.
Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Dzięki tej książce dowiesz się:
- czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
- czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
- jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
- w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
- jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Plan marketingowy na jednej stroniePodtytuł: Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Autor: Allan Dib
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328348882
Tytuł oryginału: The 1-Page Marketing Plan
Tłumacz: Sielicki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 248
Format: 14 x 21 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Siła nawyku
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
Mały chłopiec
Mamania
Zarządzanie czasem
Muza
Wielki zeszyt Montessori dla maluchów
Olesiejuk
50 praw marketingu Kotarbińskiego
Wydawnictwo Naukowe PWN