Tworzenie planu medialnego. Kwalifikacja A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne

WSiP

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
74,30 PLN
Nasza cena
67,59 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,47 zł



Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Szczegóły

Tytuł: Tworzenie planu medialnego. Kwalifikacja A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302157172
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 240
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.34 kg

Recenzje