Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: Powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, a także socjologii i dziennikarstwa. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców oraz specjalistów w zakresie public relations.
Szczegóły
Tytuł: Społeczna odpowiedzialność biznesuPodtytuł: Nowa wartość konkurencyjna
Autor: Ksenia Buglewicz
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822649
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 186
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.335 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kształtowanie kapitału społecznego organizacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dobrobyt społeczny a odpowiedzialność jednostki
Freedom Publishing