Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

CeDeWu

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
76,00 PLN
Nasza cena
69,45 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,45 zł



Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych.

Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:
- ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,
- reputacja FinTech ,
- audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,
- standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,
- działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,
- konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,
- odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.

Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.

Szczegóły

Tytuł: Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022743
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 260
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.424 kg
Redakcja: Waliszewski Krzysztof

Recenzje