Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
74,00 PLN
Nasza cena
68,93 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,02 zł



Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl


Szczegóły

Tytuł: Content marketing i social media
Podtytuł: Jak przyciągnąć klientów
Autor: Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301196691
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 178
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka

Recenzje