Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?
Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów Iron Gang
- 4 znaczniki Ran
- 2 znaczniki Iron Gang
- 2 znaczniki Sieci dystansowej
- zapasowy żeton
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Szczegóły
Tytuł: Neuroshima HEX 3.0: Iron GangPodtytuł: Wiek: 13+
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
ISBN: 5902560381153
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wiek: 13+
Wiek: 10+
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Wiek: 8+