Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.
W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
Szczegóły
Tytuł: Relacje jako kapitał organizacjiAutor: Joanna M. Moczydłowska, Anna Korombel, Agnieszka Bitkowska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380855441
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 137
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.222 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gorzka czekolada
I inne ważne opowiadania o ważnych sprawach
I inne ważne opowiadania o ważnych sprawach
Prószyński i S-ka
Szewcy
Siedmioróg
W małym dworku
Siedmioróg
Obrona Sokratesa
Teologia Polityczna
Burza w szklance wody.
Fizyka w życiu codziennym
Fizyka w życiu codziennym
Czarna Owca