Relacje jako kapitał organizacji

Difin

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
40,01 PLN
Nasza cena
38,39 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,87 zł



Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.

Szczegóły

Tytuł: Relacje jako kapitał organizacji
Autor: Joanna M. Moczydłowska, Anna Korombel, Agnieszka Bitkowska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380855441
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 137
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.222 kg

Recenzje