Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II

CeDeWu

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16,5x23,5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
55,00 PLN
Nasza cena
51,38 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "dobrej" informacji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.
Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn "irracjonalnych decyzji".

Szczegóły

Tytuł: Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020398
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 245
Format: 16,5x23,5 cm
Oprawa: miękka

Recenzje