Nowe media w trzecim sektorze
Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 28.3x14.4
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
53,60 PLN
Nasza cena
48,69 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 12,59 zł



Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

Szczegóły

Tytuł: Nowe media w trzecim sektorze
Podtytuł: Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Autor: Małgorzata Łosiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378657040
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 482
Format: 28.3x14.4
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.74 kg

Recenzje