Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.
Wersja polsko-angielska.
Zawartość pudełka:
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.
Wersja polsko-angielska.
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Szczegóły
Tytuł: Neuroshima Hex 3.0: Steel PolicePodtytuł: Wiek: 10+
Autor: Michał Oracz
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
Kod paskowy: 5902560381474
Oprawa: pudełko
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Neuroshima Hex 3.0: Mephisto
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Dancer
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Death Breath
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Sharrash
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Vegas
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Neodżungla
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Smart
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Uranopolis
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Portal Games