Sieci wpływu
Psychologia perswazji on-line

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
61,49 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,56 zł



?Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci?. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net ?Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!? Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. ?Sieci wpływu? to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Szczegóły

Tytuł: Sieci wpływu
Podtytuł: Psychologia perswazji on-line
Autor: Nathalie Nahai
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301198015
Tytuł oryginału: Webs of Influence. The psychology of online persuasion
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 238
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.422 kg

Recenzje