Współczesne media - media multimodalne Tom 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów

UMCS

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 23.9x16.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
48,60 PLN
Nasza cena
38,34 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka ?Współczesne media ? media multimodalne? sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań.  Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty. Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka

Szczegóły

Tytuł: Współczesne media - media multimodalne Tom 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322790823
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 186
Format: 23.9x16.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.358 kg
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa Figura Danuta

Recenzje