DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy jąznamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze.
Szczegóły
Tytuł: Dobra obsługa to dobry interesPodtytuł: Siedem strategii osiągania sukcesu
Autor: DeVrye Catherine
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Kod paskowy: 9788375060157
ISBN: 8375060157
Tytuł oryginału: GOOD SERVICE IS GOOD BUSINESS. SIMPLE STRATEGIES FOR SUCCESS.
Tłumacz: Kaczkowska Monika
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 235
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Początkujący menedżer
Helion
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nieoczywiste
Edu karty Alfabet i liczenie
Magnus