Nie od dziś wiadomo, że silne relacje międzyludzkie opierają się przede wszystkim na dobrej komunikacji. Nie inaczej jest w środowisku zawodowym. Atmosfera w miejscu pracy często przekłada się na wyniki i wizerunek firmy. W szczególności relacja przełożony podwładny jest relacją skomplikowaną i trzeba nad nią pracować, aby opierała się na wzajemnym szacunku, zaufaniu i wspólnym dążeniu do celu. Pierwsze pytanie, jakie powinien zadać sobie dobry menedżer, może się wydawać banalnie proste: Czego potrzebują moi podwładni. Okazuje się jednak, że potrzeby pracowników są przez przełożonych spychane na dalszy plan, co według Terryego R. Bacona jest poważnym błędem. Jego książka pomoże Ci zmienić swoje przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona dowiesz się, co robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych. Jeśli zmienisz swoje dotychczasowe nawyki i zastosujesz się do jego rad, przekonasz się, o ile lżej pracuje się Tobie i Twoim pracownikom.
Szczegóły
Tytuł: Budowanie relacji w firmiePodtytuł: Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół?
Autor: Terry R. Bacon
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374895682
Tytuł oryginału: What people want: A manager?s guide to building relationships that work
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Błaż Agata
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 224
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.358 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Biblia lidera Przywództwo
Edgard
Sztuka wojny
Onepress
Książka bez obrazków
Czarna Owca
Edu karty Alfabet i liczenie
Magnus
Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią
Studio Emka