To propozycja dla miłośników gier słownych, emocjonująca gra drużynowa, w której obie drużyny starają się dopasować hasła tak, by spełniały odpowiednie warunki. Dodatkowym utrudnieniem jest presja upływającego czasu odmierzanego bezlitosną klepsydrą, która kończy naszą rundę dając zielone światło drużynie przeciwnej. Podaj hasło to szalona gra imprezowa, w której liczy się kreatywność, refleks i szybkość myślenia.
W grze Podaj hasło gracze dzielą się na dwie drużyny. Zadaniem obu zespołów jest podanie jak największej liczby haseł, które pasują do danej kategorii oraz zawierają wskazaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra.
Podaj hasło to szalona gra imprezowa, w której liczy się kreatywność, refleks i szybkość myślenia. Wyróżniają ją proste zasady i ogromne emocje!
W grze Podaj hasło gracze dzielą się na dwie drużyny. Zadaniem obu zespołów jest podanie jak największej liczby haseł, które pasują do danej kategorii oraz zawierają wskazaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra.
Podaj hasło to szalona gra imprezowa, w której liczy się kreatywność, refleks i szybkość myślenia. Wyróżniają ją proste zasady i ogromne emocje!
Zawartość pudełka:
- 24 znaczniki
- 18 kart punktacji
- 56 tematów / liter
- 16 kart pozycji
- klepsydra
- instrukcja
Liczba graczy: 2-10 osób
Czas rozgrywki: około 15 - 20 minut
Wiek: 10+
Szczegóły
Tytuł: Podaj hasło (00344/WG)Podtytuł: Wiek: 10+
Autor: Roberto Pisonero Trapote
Producent: Granna
Kod paskowy: 5900221003444
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 13.5 x 13.5 x 5 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.25 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mafia (00084/WG)
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Granna
Dwalambury
Wiek: 10+
Wiek: 10+
FoxGames
Patent na złodzieja
Wiek: 12+
Wiek: 12+
Zielona Sowa
Escape Room 2 - Złodzieje dzieł sztuki
Alexander
Escape Room 3 - Skok na bank
Alexander
Karaibska tajemnica
Dolnośląskie