Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie wellbeing. W dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną?
Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe. Najczęściej kojarzy się ściśle z problemami BHP. Kwestie, takie jak promowanie zdrowia lub pozytywne środowisko pracy, są nadal na marginesie debaty publicznej. Obserwuje się jednak rosnące zainteresowanie dobrostanem pracowników, a na naszym rynku znane są firmy, które rozpoznały temat wellbeingu i skutecznie wdrażają go u siebie. Praktyki te znajdzie Czytelnik w książce. Ponadto dostosowywanie prawa polskiego do dyrektyw UE, która dostrzega znaczenie wellbeingu w rozwoju Europy, również wskazuje na zwiększenie znaczenia tego zjawiska w przyszłości.
Książka ?Wellbeing w organizacji? pomoże czytelnikom w pełni zrozumieć istotę wellbeingu, czyli:
?czym jest,
?po co warto go wdrażać zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym,
?dlaczego ważne jest strategiczne podejście do wellbeingu w organizacji,
?jak dokonywać pomiaru wdrożonych praktyk.
Szczegóły
Tytuł: Wellbeing w organizacji Co? Jak? Dlaczego?Wydawnictwo: Infor
ISBN: 9788365947888
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 224
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.252 kg
Redakcja: Kulig-Moskwa Katarzyna
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Drive
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Studio Emka
Czarownica w wielkim mieście
Skrzat
Mapownik
czyli praktyczny kurs mazania po mapach
czyli praktyczny kurs mazania po mapach
Dwie Siostry