Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej – od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć.
Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie.
W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.:
- proces zakładania firmy - krok po kroku,
- wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności,
- zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,
- udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe,
- historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay.
Szczegóły
Tytuł: Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcyWydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788380623224
Tytuł oryginału: Entrepreneur's Handbook
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 392
Format: 22.5 x 15.0 cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.652 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację