Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki

Wydawnictwa Drugie

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 15.9x23.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
52,00 PLN
Nasza cena
37,95 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek. ?Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.? Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ?Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.? Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego O autorze: Katarzyna Sanak-Kosmowska - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka psychologii oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jej badania koncentrują się wokół problematyki komunikacji marketingowej, psychologii zachowań konsumenckich oraz e-marketingu. Autorka kilkunastu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, American Marketing Association oraz stowarzyszenia Rzecznicy Nauki.

Szczegóły

Tytuł: Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Autor: Katarzyna Sanak-Kosmowska
Wydawnictwo: Wydawnictwa Drugie
ISBN: 9788380220317
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 272
Format: 15.9x23.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.425 kg

Recenzje