Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach ? przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Szczegóły
Tytuł: Marketing DrakuliPodtytuł: Jak zarabiać na ludzkich strachach
Autor: Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788366142138
Tytuł oryginału: DRACULA?S MARKETING. THE ART OF MAKING MONEY ON HUMAN FEARS
Język oryginału: rosyjski
Tłumacz: Cichocki Jan
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 208
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Studio Emka
Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian
Znak Literanova