Punkt odniesienia
Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej

CeDeWu

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
55,15 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Człowiek, który cudem uniknął śmierci lub poważnych obrażeń, czuje się jak zwycięzca. Jest niczym ten, który wygrał milion złotych na loterii albo otrzymał drugie życie. Dlaczego? Przecież obiektywnie w jego życiu nic nie zmieniło się w stosunku do sytuacji sprzed tego zdarzenia. Wbrew powszechnej intuicji, to, czy jakaś okoliczność zostanie odebrana jako zysk, czy strata, w dużej mierze zależy od umiejscowienia punktu odniesienia. Wpływ punktu odniesienia na poziom satysfakcji oraz na podejmowane decyzje jest jednym spośród wielu efektów motywacyjnych i poznawczych omawianych w tej pracy. W monografii podjęta została ważna problematyka wpływu czynników behawioralnych na podejmowanie decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji ekonomicznych. Z recenzji dr hab. Justyny Franc-Dąbrowskiej, prof. SGGW Książka jest adresowana do środowiska naukowego. Może być także interesująca dla praktyków gospodarczych. Dotyczy nowatorskich zagadnień w finansach behawioralnych w ogólności, a w zakresie teorii perspektywy w szczególności. Z recenzji prof. dr. hab. Adama Szyszki

Szczegóły

Tytuł: Punkt odniesienia
Podtytuł: Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej
Autor: Piotr Zielonka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022637
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.282 kg

Recenzje