Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki.
W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł: Społeczność wokół markiPodtytuł: Geneza. Koncepcja. Badania
Autor: Monika Skorek
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823462
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 220
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
Wydawnictwo Naukowe PWN
Techniki promocji sprzedaży
Słowa i Myśli
Tesla, czyli jak Elon Musk zakończy epokę ropy naftowej
Znak Horyzont
Ostatni bastion umysłu
Insignis