Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.
?Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów? to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
? oczarować klientów jakością obsługi,
? kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
? postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
? zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
? radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Performance Research Associates ? od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.
Szczegóły
Tytuł: Jak zapewnić znakomitą obsługę klientówWydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391959
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Aktywuj pełną moc mózgu.
Cuda i neurobiologia
Cuda i neurobiologia
Studio Astropsychologii
Neuromarketing
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Wydawnictwo Naukowe PWN
Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu
Znak Literanova