Dodatek do gry Wtedy kiedy.
Zawiera 110 wydarzeń
Mieści się w pudełku podstawowej gry
Liczba graczy: 2-8 osób
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.
Jeszcze więcej emocji i zabawy.
Zawiera 110 wydarzeń
Mieści się w pudełku podstawowej gry
Liczba graczy: 2-8 osób
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.
Jeszcze więcej emocji i zabawy.
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (Polska)
tel: 228384100
email: recepcja@egmont.pl
Szczegóły
Tytuł: Wtedy Kiedy - dodatek "Magia kina" nr 2Autor: Jane Ruemmele
Producent: Egmont
Seria: Wtedy kiedy
Kod paskowy: 5908215010515
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Format: 06.0x09.0cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.07 kg