Koncepcja big data zmieniła zasady gry w biznesie. Wiele osób z kadry zarządczej nie rozumie specyfiki tego rodzaju danych: ogromnych, szybko narastających, często niepasujących do tradycyjnej struktury. Są one zasadniczo różne od konwencjonalnych danych, zarówno pod względem wielkości, jak i złożoności. Rzucają nowe wyzwania, stwarzają nowe możliwości, zacierają tradycyjne granice konkurencji i zmuszają do zmiany paradygmatów pozyskiwania wartości z danych. Big data i data science wraz z uczeniem maszynowym radykalnie zmieniają ekosystem biznesu. Aby przetrwać tę rewolucję, trzeba dostosować się do nowych warunków. Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do koncepcji big data i data science. Pozwoli na uzyskanie wiedzy niezbędnej do oceny, czy korzyści z tych technologii są warte kosztów i wysiłku związanych z wdrożeniem w firmie. Poszczególne techniki zostały dokładnie i przejrzyście opisane. Przedstawiono zasady tworzenia odpowiednich strategii. Wyjaśniono, jakich zasobów i jakich ludzi potrzeba do przeprowadzenia transformacji w kierunku zbierania, analizy i wykorzystywania danych, a także omówiono związane z tym ryzyko. Ważnym elementem książki są praktyczne wskazówki i podpowiedzi. W tej książce: podstawy big data, data science i sztucznej inteligencji praktyczne zastosowanie big data w technikach analitycznych przegląd podstawowych rodzajów analityki i dobór technologii przygotowanie firmy do wdrożenia projektów big data i data science wymagania prawne i ochrona danych a korzystanie z narzędzi big data Big data: łatwiejsze, niż myślisz, skuteczniejsze, niż marzysz! O autorze David Stephenson jest naukowcem i konsultantem. Specjalizuje się w zagadnieniach data science oraz analityki big data. Od niemal dwudziestu lat tworzy narzędzia i rozwiązania analityczne wspomagające decyzje biznesowe o wartości milionów dolarów. Jest znanym w Europie i w USA ekspertem, z którego wiedzy czerpią najwyższej klasy firmy doradcze. Prowadził programy analityczne dla firm z sześciu kontynentów. Pochodzi z USA, obecnie mieszka w Amsterdamie.
Szczegóły
Tytuł: Big data, nauka o danych i AI bez tajemnicPodtytuł: Podejmuj lepsze decyzje i rozwijaj swój biznes!
Autor: David Stephenson
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328357969
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
Oprawa: Miękka
Waga: 0.398 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Żywienie człowieka 1 Podstawy nauki o żywieniu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Król. Tom 1
Literackie
Marketing Analytics
Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Wydawnictwo Naukowe PWN