Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
? opartą na percepcji odbiorcy,
? opartą na reakcji emocjonalnej,
? opartą na więzi społecznej,
? opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł: Marka na cztery sposobyAutor: Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788366402355
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Smak świąt
Otwarte
Smak zdrowia
Otwarte
Psychologia konsumenta
Wydawnictwo Naukowe PWN
W domu. Moja pierwsza encyklopedia polsko-angielska z okienkami
Nasza Księgarnia