Znaczenie wyceny własności intelektualnej
Proving the worth. Putting a value on intellectual property
Difin
Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża problemy związane z zabezpieczeniem i wyceną praw własności intelektualnej. Tom stanowi zbiór refleksji prawniczych i ekonomicznych na temat zasad wynagradzania twórców i doboru metodologii wyceny. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, ekonomicznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym poszerzona analiza tej tematyki pozwoli odnaleźć się w wyzwaniach stawianych w ich praktyce.
All serious enterprises build their potential and assets based on intellectual property and its related policy. However, it is important to understand the basis upon which IP pricing should be set. This second volume in the Design, Fashion and Advertisement Law Series gets to the heart of the problems related to the protection and valuation of intellectual property rights. This volume is a collection of legal and economic reflections on the principles of author remuneration and the selection of valuation methodology.
Szczegóły
Tytuł: Znaczenie wyceny własności intelektualnejPodtytuł: Proving the worth. Putting a value on intellectual property
Autor: Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Sławomir Augustyn, Marek Panfil
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788395535512
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 652
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.72 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak przestałem kochać design
Karakter
Service design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Historia designu
Arkady
Legal Design
Libron