Model biznesu sieci przedsiębiorstw.
Budowa, identyfikacja, ocena

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
61,49 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,56 zł



„Przyjęta przez autora metoda rozwiązywania postawionych problemów jest nowatorska. Oparto tę metodę na bogatym aparacie naukowym, który autor szczegółowo opisuje i prawidłowo stosuje. Opracowana propozycja identyfikacji składników i relacji w modelu biznesu sieci przedsiębiorstw jest jasna, wyraźna i prawidłowa. Pozwala na jednoznaczne określenie granic sieci przedsiębiorstw, zidentyfikowanie modelu biznesu takiej sieci oraz przeprowadzenie oceny tego modelu. Sformułowana teoretycznie i zweryfikowana empirycznie w drodze badań naukowych koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw nadaje się do stosowania w praktyce gospodarczej, co stanowi jej dodatkowy walor. (...) Podkreślić przy tym należy wysoką jakość przeprowadzonych prac badawczych, ich nowatorstwo oraz duży nakład pracy, jaki niewątpliwie trzeba było ponieść, aby uzyskać tak doniosły efekt” – dr hab. Tadeusz Falencikowski, prof. nadzw. Politechniki Gdańskiej.

„Sieciowa perspektywa analizy współpracy przedsiębiorstw, do której odwołuje się autor w badaniach prezentowanych w monografii, odpowiada aktualnym trendom dociekań naukowych. (...) Drugim niezwykle cennym elementem, wokół którego koncentruje swoje badania autor, jest koncept modelu biznesu, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat tworzący jedną z najistotniejszych perspektyw badawczych w obszarze zarządzania strategicznego. (...) Co niezwykle istotne w ocenie aktualności i wartości monografii, autor postanowił połączyć w swoich rozważaniach obie te perspektywy, podejmując problem budowy, identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw. Uważam, że to połączenie jest innowacyjnym wkładem do rozwoju badań nad strategiami przedsiębiorstw funkcjonujących w układach sieciowych, a więc jednym z najbardziej aktualnych obszarów badań w zakresie zarządzania strategicznego. Zaproponowana przez autora koniunkcja obu tych zagadnień stanowi równocześnie istotne wyzwanie badawcze” – dr hab. Grzegorz Bełz, prof. nadzw. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Szczegóły

Tytuł: Model biznesu sieci przedsiębiorstw.
Podtytuł: Budowa, identyfikacja, ocena
Autor: Marian Oliński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301205379
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 372
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg

Recenzje