Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych. Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego.
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
W książce:
- Wykorzystanie psychologii wyboru
- Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
- Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
- Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
- Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych. Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego.
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
W książce:
- Wykorzystanie psychologii wyboru
- Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
- Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
- Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
- Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Szczegóły
Tytuł: Marketing dla bystrzakówAutor: Jeanette McMurtry
Wydawnictwo: Sensus
ISBN: 9788328359031
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 448
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
Nawyki bogatych i biednych
Kompania Mediowa
Psychologia. Szybki kurs dla każdego
Adamantan
Wilkołak
Marginesy
Angielski w tłumaczeniach. Słownictwo 3 (C1-C2) +
Preston Publishing