Marketing smaku
Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Esteri

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 19.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
19,01 PLN
Nasza cena
14,62 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 13,86 zł



Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii: - analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii, - narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie, - organizacja wydarzeń kulinarnych, - opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.

Szczegóły

Tytuł: Marketing smaku
Podtytuł: Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Autor: Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso
Wydawnictwo: Esteri
ISBN: 9788365625601
Tytuł oryginału: Marketing del gusto. Modelli di business
Język oryginału: włoski
Tłumacz: Niedźwiedź Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 312
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.696 kg

Recenzje