Marketing smaku
Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Esteri
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.
dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
EDRA Urban & Partner sp. z o.o.
ul. Kościuszki 29
50-011 Wrocław (Polska)
tel: 713306189
email: biuro@edraurban.pl
Szczegóły
Tytuł: Marketing smakuPodtytuł: Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Autor: Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso
Wydawnictwo: Esteri
ISBN: 9788365625601
Tytuł oryginału: Marketing del gusto. Modelli di business
Język oryginału: włoski
Tłumacz: Niedźwiedź Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 312
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.696 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Narratologia
Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
Marketing dla bystrzaków
Sensus
Wilkołak
Marginesy