Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
- Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy.
- Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników.
- Zyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane postawy ludzi w organizacji.
- Zobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie doświadczeni przełożeni.
Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan - a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa.
Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. Dodatkowo, po opracowaniu i wstępnym scharakteryzowaniu wyróżnionych w ramach typologii grup pracowników, zrealizowano z przedstawicielami każdego z typów indywidualne wywiady pogłębione.
Czytelnik dowie się również w jaki sposób niezależnie potraktowane wymiary satysfakcji i zaangażowania budują typologię pracowników, która może wpłynąć zarówno na politykę personalną firmy jak i na to jak przełożeni powinni postępować ze swoimi pracownikami.
- Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy.
- Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników.
- Zyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane postawy ludzi w organizacji.
- Zobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie doświadczeni przełożeni.
Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan - a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa.
Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. Dodatkowo, po opracowaniu i wstępnym scharakteryzowaniu wyróżnionych w ramach typologii grup pracowników, zrealizowano z przedstawicielami każdego z typów indywidualne wywiady pogłębione.
Czytelnik dowie się również w jaki sposób niezależnie potraktowane wymiary satysfakcji i zaangażowania budują typologię pracowników, która może wpłynąć zarówno na politykę personalną firmy jak i na to jak przełożeni powinni postępować ze swoimi pracownikami.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
INFOR PL S.A.
ul.Burakowska 14
01-066 Warszawa (Polska)
tel: 22 761 30 30
email: bok@infor.pl
Szczegóły
Tytuł: Od lokomotyw do zagubionychPodtytuł: jakie mamy typy pracowników i jak z nimi postępować?
Autor: Grzegorz Filipowicz, Sulinska Anna, Anna Szymczak
Wydawnictwo: Infor
ISBN: 9788381376907
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 276
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Redakcja: Infor PL
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Natura leczy czyli co sprawia że jesteśmy szczęśliwsi zdrowsi i bardziej kreatywni
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Jak być szczęśliwym nawet nie próbując
P&G Editors
Creative Flow. Rok uważnego życia
Buchmann
Przemowy niezapomniane
Słowa, które zmieniły bieg historii
Słowa, które zmieniły bieg historii
SQN - Sine Qua Non