Wpływ mediów

Impuls

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,80 PLN
Nasza cena
22,63 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć zwykle o pejoratywnym znaczeniu. Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania. Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.

Szczegóły

Tytuł: Wpływ mediów
Autor: Bogusław Dziadzia
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373088894
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 204
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.328 kg

Recenzje