W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich.
Omówiono m.in.:
-zasadę wolności słowa;
-instytucję sprostowania prasowego;
-regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie;
-reklamę w mediach;
-ochronę dóbr osobistych w działalności mediów;
-zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach.
Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
Omówiono m.in.:
-zasadę wolności słowa;
-instytucję sprostowania prasowego;
-regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie;
-reklamę w mediach;
-ochronę dóbr osobistych w działalności mediów;
-zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach.
Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
Szczegóły
Tytuł: Prawo mediówWydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Zagadnienia Prawne
ISBN: 9788381878432
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 360
Format: 16,8 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.53 kg
Redakcja: Ślęzak Piotr
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zakreślacz pastelowy LILAC - liliowy (154656)
Faber-Castell
Precedens. Joanna Chyłka. Tom 12
Czwarta Strona
Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)
Wolters Kluwer
Afekt. Joanna Chyłka. Tom 13
Czwarta Strona
Ochroniarz
(wyd. kieszonkowe)
(wyd. kieszonkowe)
NieZwykłe
Mężczyzna bez uczuć pocket
NieZwykłe
Mr & Mrs Complicated
NieZwykłe