Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2020
  • Format: B5
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
51,68 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,97 zł



W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.

W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.

Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.

W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków, a także studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak też przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się. Książka będzie przydatna również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.

Szczegóły

Tytuł: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Akademicka prawo;Zagadnienia Prawne
Kod paskowy: 9788382236750
ISBN: 978-83-8223-675-0
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 516
Format: B5
Oprawa: miękka

Recenzje