Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06. Część 2. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa

WSiP

  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
87,80 PLN
Nasza cena
79,81 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 55,29 zł



Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.

Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.

Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.

Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.

Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.

Szczegóły

Tytuł: Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06. Część 2. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa
Autor: Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grzegorz Wolak
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302190629
Kategoria: Podręczniki
Technikum

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 240
Oprawa: miękka

Recenzje