Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06. Część 1. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa

WSiP

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16,5 x 21 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
86,50 PLN
Nasza cena
78,61 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 55,29 zł



Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.

Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre’u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.

Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.

Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.

Szczegóły

Tytuł: Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06. Część 1. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302190612
Kategoria: Podręczniki
Technikum

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 240
Format: 16,5 x 21 cm
Oprawa: miękka

Recenzje