Influencer marketing w dobie nowych mediów

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
41,19 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

Szczegóły

Tytuł: Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor: Stopczyńska Kinga
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382202922
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 232
Oprawa: Miękka

Recenzje