Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.
Szczegóły
Tytuł: Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacjiAutor: Alicja Waszkiewicz-Raviv
Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323548126
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 227
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Duchy minionych lat. Tom 4 Zimowy sen
Videograf
Google Analytics dla marketingowców
Onepress
Seria mazurska. Tom 6. Najpiękniejszy sen
Znak JednymSłowem
Saga Wołyńska. Głód
Skarpa Warszawska