Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Szczegóły
Tytuł: Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowaAutor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320824421
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 300
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Sieci wpływu
Psychologia perswazji on-line
Psychologia perswazji on-line
Wydawnictwo Naukowe PWN
Minecraft. Tom 1
Egmont
Mały geniusz. Miary, wagi, pieniądze
Wydawnictwo IBIS
Mały geniusz. Zagar, kalendarz, daty
Wydawnictwo IBIS