Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim
kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych,
w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują
techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrzych specjalistów
pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizjii na postawy wyborcze, reklama negatywna,
budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama
wizualna etc.
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznegoAutor: Bogusława Dobek-Ostrowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kod paskowy: 9788322925904
ISBN: 978-83-229-2590-4
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 190
Format: 16.6x23.9cm
Oprawa: Miękka