W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.
Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.
Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:
jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
jak kierować „wirtualnymi” zespołami;
jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.
Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL.
Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.
Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.
Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:
jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
jak kierować „wirtualnymi” zespołami;
jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.
Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL.
Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.
Szczegóły
Tytuł: Nowa rzeczywistość Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracownikówAutor: Joanna Liksza
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788382463828
Liczba tomów: 3
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 148
Format: B5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Redakcja: Liksza Joanna
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mentoring
Teoria, praktyka, studia przypadków
Teoria, praktyka, studia przypadków
Wolters Kluwer
Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR
Wolters Kluwer
Budowa systemu wynagrodzeń
Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
Wolters Kluwer
Metody oceny form rozwoju kompetencji pracowników
Wolters Kluwer